Noniin, vihdoin pääsen päivittelemään tännekin. Olen ollut melkein viikon vanhempieni luona kylässä... 

Mulla oli aika hyvä fiilis tästä viikosta, koska kävin joka päivä 30-60min kävelylenkillä ja söinkin mielestäni ihan hyvin. Ja osasin vastustaa kiusausta, kun pidettiin tyttöjen kanssa leffailta lauantaina, niin ostin vain viinirypäleitä, kun kaverini söi vieressäni sipsejä ja dippiä! Muutaman sipsin maistoin, muttei mun edes erityisemmin tehnyt mieli niitä... Jes! :)

Muutenkin ei ole tehnyt mieli syödä mitään epäterveellistä, koska oon niin innostunut lukemaan terveellisestä ruoasta. Tällä hetkellä lueskelen Mats-Eric Nilssonin Petos lautasella -kirjaa. Se pistää todella ajattelemaan, mitä sitä pistää, tai edes haluaa pistää suuhunsa... 

Vaikka kävin päivittäin lenkillä ja söin mielestäni suht vähän, niin silti tämän viikon pudotus oli vain -200g. Olisin toivonut enemmän, mutta ehkä tuokin johtuu osittain siitä, että olen juonut enemmän kuin ennen. Ensi viikolla parempi tulos! :)

Nyt puuroa aamupalaksi ja lenkille!